Packad

Helt sjukt vad grejer man har egentligen. Tänk bara skafferiet, jösses vad mat man har som tar plats =) Började plocka ut allt i går och nu är hälften av alla skåpen tomma i köket. Tänkte smart att jag skulle packa det i kassar och inte kartoner. Packar jag i kartonger så kommer jag aldrig att orka bära dom, så kassar fick det bli. Allt porslin och glas fick ta plats i kartonger men det får Glenn och hans pappa bära på fredag.
Ska packa klart i dag, är inte mycket kvar nu. Går snabbare än man tror faktiskt =) Kanske att jag får lite tid över så att jag kan måla om den lilla gunghästen också!

Blev väldigt sugen på att åka till Borlänge också, kanske tar det en annan dag. Men det skulle vara roligt =) Har inte handlat ett plagg denna månaden, varken till bebben eller mig själv. Enda jag har handlat är grejer på loppis, hihi =)
Hittade en jätte fin gammal teburk i går för 10kr. Roligt med fynd, Sara hittade en kanonfin kavaj för också bara 10kr, något måste nästan blivit fel? Det satt skit bra i alla fall.

Nej nu ska jag ta tag i min dag.
Hade Fint. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback