Bra bloggdag = Dåligt med läsare?

Eller så kanske det är så att endel har inget liv och får skaffa sig ett genom att läsa massa bloggar och blogga massa själv. Andra kanske jobbar och har andra "viktigare" saker för sig =)
Jag har varit och fikat i dag i alla fall, helt underbart skönt att bara komma utanför dörren, och fikan var såklart mycket trevlig också =)
Tredje inlägget i dag, det är nog rekord för mig i alla fall. I morgon kommer Glenn hem, kanske borde överraska med god mat, eller jag god kanske vi ska stryka över om jag inte ska köpa hämtmat. Haha. Stackars våra barn, jag vill inte köpa burkmat åt dom, jag vill lära mig laga all mat själv. Någon som vet vart man kan köpa en laga-barnmats-kokbok någonstans?

Nu ska jag titta klart på filmen som sitter i dvd:en och sova, filmen har suttit i säkert en månad och jag tittar aldrig klart på den, haha bara somnar.. Helt värdelöst att försöka fortsätta titta på den där man var sist, för det kommer jag aldrig ihåg. När jag bodde i Västerås med Eve och Mimmi så hade vi Reine och Mimmi i Fjällen - filmen i videon säkert ett halvår innan vi bytte ut den, men det var av den tragiska anledningen att vi aldrig blev överens om vilken ny film vi skulle stoppa i. Jag kan fortfarande alla de första replikerna i den filmen!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback