Morgon gymnastik

Känns som bebben har tränat en hel del nu på morgonen, men vem blir inte glad av lite mat? =) Jätte rolig känsla är det, häftigt att någon är där inne och växer. Jag tycker nästan att det är för bra för att vara sant.

Ska testa på ensamheten denna vecka. Tråkigt, men vi visste ju att han snart skulle börja jobba borta igen, men detta är en smygstart. Glenn åker i morgon och kommer hem på torsdag. Har inte sovit själv på.. Hur länge som helst så det kommer att kännas konstigt. Jag hoppas i alla fall att han får vara hemma lite under sommaren =) Så att han inte är 50 mil härifrån och förlossningen startar =) Jag har ingen större lust att ta med mig någon annan och allra minst göra det själv, haha. Nej så illa ska det väl ändå inte behöva vara!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback