Mys

Herre jösses vad jag hade det mysigt i går innan jag somnade =) Det händer verkligen grejer inne i magen, längtar tills jag kan få känna mer utanpå magen och att även Glenn kan känna det. Tror att han är lite avis =)

En fundering bara.. Min chef ringde precis, han börjar att fråga hur det är och jag svarar att det är bra? Alltså om man undviker ryggen så mår jag bra, jag är inte sjuk om jag inte hade haft ont i ryggen, men jag orkar liksom inte säga jo jag har ont i ryggen, själv då? Så därför svarar jag oftas att jag mår bra, dom flesta förstår att jag mår bra förövrigt och frågar inte om ryggen är bra. Men endel frågar vad då är du bra i ryggen nu. Jag förstår er jag borde kanske bli mer klarspråkig! Borde jag nu ringa upp honom och fråga om han missförstod det hela?
Nej det tror jag inte. Ryggen verkar bara gå mot det sämre i alla fall så att alla vet. MEN snart får jag gå till sjukgymnasten och se om akupunktur kanske hjälper =)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback