Torsdag

Och en planerad fika i kväll =) Mycket trevligt! Såg att jag inte skrev någonting i går, värst det var en händelserik dag så det blev inte av. Var först på möte på Abb för dom skulle se om jag ska hitta ett nytt jobb i 2-3 månader, men det var inte aktuellt nu! Åkte sedan hem och käkade lite och sedan vidare till barnmorskan och fick akupunktur för foglossningen. Tyvärr kände jag inte mycket skillnad, men det kan ju ta några gånger innan det tar, hoppas det kan hjälpa lite i alla fall =) Efter det åkte jag ut och hälsade på Sandra i källbotten, Jonna med Samuel var där och Linda kom ner en sväng med Cornelia också. Full rulle med andra ord =) Men det var jätte trevligt.
Åkte hem och hjälpte Glenn att laga lite mat, lasange stod på matsedeln i går och det var svin gott, kommer knappt ihåg sist vi åt det =)
Nu ska jag hoppa in i duschen för ska snart åka till barnmorskan och få nya nålar igen, Glenn fick ta ur dom i går innan vi skulle sova, tror inte det är så skönt att ha flera cm långa nålar liggande i sängen. Men Glenn trodde dom skulle sitta i, haha.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback