Måndag

Ny dag och nya tag. Ny vecka dessutom, det går verkligen fort och nästa vecka är det redan april. Och april är månaden Sara kommer hem =) Det har redan gått ett år alltså, jag kan nog inte riktigt förstå det själv =)
April var även månaden då vi hoppades på att det skulle flytta in en bebis i magen, och den efterlängtade bebben har redan bott i min mage i flera månader. Det blir aldrig som man tänkt sig, i vissa fall blir det bättre i andra sämre. Det gäller bara att inte sluta kämpa, en dag har du nått ditt "mål" =)

Nu ska jag försöka mig på att göra lite möster till en babyoverall, lånade en från Emelie förra veckan. Vi får se hur det går =) Men först ska jag käka lite glass.

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello! Hur mås det? Tänkte göra broccolipaj imorrn. Äter du det? krams

Postat av: sara

hihi i knoooow :) Im so excited.. so excited..

2009-03-24 @ 00:20:56
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt! ja, jag tänkte det. Äta måste man ju ändå=)See you later. kram

2009-03-24 @ 10:13:11
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback