V. 19

Igen haha, så känns det i alla fall när dom ska hålla på och flytta tillbaka på tiden! Var till barnmorskan i dag som sagt och där fick jag höra på bebbens lilla hjärta =) Sååå fint det lät, 149 slag/minut =) Allt var alltså bra med både mig och bebis, lugnet drar liksom över mig när jag fått reda på att allt är bra.

Jag är as sugen på något gott och funderar på om jag kanske ska baka något gott =) Men jag har alltid så dålig fantasi. Gjorde chokladbollar igår hemma hos Malin och jag hade glömt bort hur enkelt och fort det faktiskt gick, kladdigt var det helt klart precis som jag kom i håg det =) Men gott blev det så det var det värt.
Muffins är jag sugen på nu, så det får det bli om det finns något bra recept, att gå på känsla är inte min grej. Haha.

         

Kommentarer
Postat av: Ecco

Underbart att höra att du och den lilla mår bra! :)

2009-03-18 @ 13:19:24
Postat av: Jonna

Mm dina muffins var super goda :)

2009-03-18 @ 18:10:12
Postat av: Sandra

Haha jaa, helt sjukt;)

Det blev riktigt goda muffins må jag säga!! Yummie!

Tack för idag, hoppas du inte är alltför sliten bara;)

Kram!

Postat av: C

Måste säga att jag tycker det är skoj att läsa din blogg lina, kul också att både du och veronica ska ha barn i augusti :)

Kram / Carro Björkvall

2009-03-18 @ 23:49:52
URL: http://marsarmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback