Fixar

Jag är verkligen i fixar tagen känner jag. Det enda jag verkligen inte orka med just nu är att tvätta, men i morgon har jag bokat tid och det är verkligen ett måste. Tycker korgen blir full på en gång, och vad ska den då bli om några månader =) Hihi, ja det är bara att vänja mig.
Dagen bjuder på underbart väder, härligt. Jag tog en promenad ner på stan i dag när Sandra skulle klippa mig, så himla skönt ute och håret blev kanon. =)
Nu har jag ringt och sagt upp lite el och ska försöka få till något bra med telefon-bredband till den nya lägenheten, för comhem kan vi inte ha kvar. Men det blir nog telia skulle jag tro..
Annars vette tusan vad jag ska hitta på idag. Igår var en skön dag med Emelie och Melina, vi var ute och gick och en sväng till Lyviksberget och kollade på utemöbler. Sara hann förbi en kortis, sen var det lugnt hela kvällen.

Ska strax bädda rent i sängen i alla fall, har haft kuddar och täcken ute på vädring sedan i morse så att dom ska bli lite fräsha. Herre jösses, vecka 29 blir det i dag också :) Jag tycker att tiden springer fram! Snart bara en fjärdedel kvar.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback