Jag ska måla hela världen

till dig mamma...

Håller på att måla om alla våra möbler i sovrummet (säng, sängbord, tv-bänk och hylla). Vita ska dom bli och bra blir det =) Tar lite tid bara, allt måste målas tre gånger, hihi. Men detta ska underhålla mig hela denna dag så det är lugnt, jag har massor av tid =)
Började dagen rätt tidigt igår, fick nålar vid barnmorska, Emelie förljde med för hon hade tiden efteråt, så jag fick lyssna på hennes bebis hjärtljud =) Mysigt. Sedan skjutsade jag henne hem så gick vi ner till Villgott med barnen. Vid två tiden gick jag in till Sandra på salongen för vi skulle åka till Säter, och sedan följde jag med och kikade på deras nybeställda soffa, den kommer bli super =)
Och sedan hem för att måla, så måndagen gick ybersnabbt!

I söndags så var jag och Glenn till Hillängen för att titta på min syster som spelade fotboll, efter bara några minuter säger -Men Lina titta där. Jag tittar bort och ser en hund först, tänker shit vad lika han var Astor, kollar upp på ägaren och inser att det är Sandra och Astor =) Hihi. Fast dom hejade på andra laget, fel lag för att tillägga =) Smedjebacken vann med 0-2, kul kul.

Måla var det =)
Så ha en bra dag. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback