Blå

Visst? Är inte himlen lite blå? Jag tycker det allt ser så ut. Skoj! Hoppas solen kan skina lite i dag då. Känner att min kropp börjar få lite för lite d-vitaminer i kroppen. Så i dag bli en långpromenad känner jag. Är det kallt tro? Sääkert, men det spelar ingen roll för solen skiner =) Och min lilla bebis är UNDERBAR =) Åh jag känner att detta blir en bra dag! Låt det bli en kanon dag!!! Hihihi, toppen skulle vara om det var fredag och helg i morgon. Men det gör inget för då blir det en bra dag i morgon också =)

Oj tänk vad mycket det gör att solen skiner! HÄRLIGT!

Förresten så längtar jag så mycket tills Mindie får smaka på annat än bara ersättning (jag vet, jag vet, jag kommer ångra att jag säger/skriver detta sen), jag vill låta henne smaka på mos och gröt. Jag vill se henne göra grimaser eller se henne njuta när hon får smaka något annat än bara samma. I helgen lät vi henne bara slicka på en banan och det såg ut som att hon gillade det =) Men vi väntar såklart några veckor till det är ju bara en månad kvar i alla fall. Men för en gångs skull så känner jag för att laga mat =)

Hade inte jag haft Glenn hade jag nog aldrig ätit mat (igår lagade jag nästan maten själv), Glenn gör det nästan jämt. För det första tycker jag att det är otroligt tråkigt och för det andra så har jag riktigt dålig fantasi. Detta resulterar såklart i att jag inte blivit särskilt bra heller =) Alltså är det bäst att Glenn gör det då han är duktig, tycker att det är roligt och dessutom inte rädd att testa något nytt =)

Ooops, Mindie somnade nu, hon får la sova en kortis så går vi ut och går när hon ätit sen.


Men vafan skriver jag så seeegt? Både den blå himlen hann försvinna och min dotter hann vakna =) Det få bli en promenad ändå. Det behöver vi båda!

Ha en bra dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback