God förmiddag

Natten har vi sovit dåligt, alla tre tror jag. Mindie brukar vara jätte lätt att lägga, bära in henne i sängen säga god natt, lägga snutten bredvid henne och täcket, sen sover hon. Ibland tar det två minuter, men hon somnar av sig själv, är hon övertrött kan tutten vara bra för att lugna ner henne lite. Men i går, hon somnade men vaknade efter en stund igen, så jag gick in och nattade om henne och jag hinner inte sitta länge i soffan innan jag hör henne igen. Går in och nattar om, tycker att jag har hört henne i natt också, bara lite knorr, vid 4-5 så får hon nappen och halv sju vaknar hon. I vanliga fall sover hon hela natten. Vid två vaknade både jag och Glenn av hans telefon också som höll på att ta slut i batteri. Små saker som är drygt när man vill sova.
Mindie somnade i alla fall om efter maten i morse så jag fick trots allt sovmorgon till klockan 8.20 =) Tack min lilla bebis.

I dag har vi inga planer heller, boooring =) Känns som att vi inte gjort mycket vettigt alls denna vecka. Men i kväll kommer i alla fall Malin och gör oss sällskap till idol =) Gillas skarp!

Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback