God kväll

och god natt. Tycker att det är samma visa varje kväll, sitter och gäspar i soffan, går in och borstar tänderna och lägger sig i sängen och så pling klar vaken... Varför??

Pratade med min mamma i dag när hon skulle hämta Anna som varit här på besök =) Både jag och Anna var riktiga spykråkor när vi var små. Visa bäbisar blir ju inte bättre förrän dom blir ett år, och jag vill verkligen inte att Mindie ska hålla på att spy som hon gör nu tills hon är ett. Men mamma berättade att vi blev bättre när vi fick mer fast föda. Åååh hoppas! Enda tiden på dygnet som Mindie inte spy är på natten när hon sover *Peppar Peppar* annars gör hon väl det i natt. ;)
Så än finns det hopp i alla fall. =)

Nu ska jag sova, åtminstonde försöka!


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Sov så gott era små spykråkor :-) Puss

Postat av: Jennifer

Precis så var Novalie. Men det har blivit mycket mindre nu. Det kan komma en spya när hon precis har ätit och får ligga på mage. Det har nog med att göra när de får någon annan mat än bara mjölk.

2009-11-27 @ 08:25:00
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback