Helg igen..

Och på måndag börjar allvaret på riktigt, Glenn börjar jobba, men förhoppningsvis hemma ända fram till jul =) Mindie sover för natten, håll tummarna för en hel natt nu. Mamma Lina är i stort behov av en hel natts sömn =) Föreställer mig att vakna innan Mindie och vara pigg!

Jaja i går såg vi idol med Malin och Jenny Mycket trevligt =) Mindie verkligen älskar Malin, fullkomligt övertygad om att dom kommer bli bästisar :P Dagen spenderade jag hos Emelie, vi gjorde äppelpaj och äppelmos, mycket gott. Sara och Malin kom på fika =)

Nu spelar Glenn tv-spel med en kompis och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig, är ju ändå bara skit på tv! Varför ska alla bra program gå på samma dag för?
Dop har vi varit på i dag också, Arivd var jätte duktig kille! Fint dop och för att inte tala om den enormt goda smörgåstårtan, Tack Emma och Johan!

Nej film/säng. Eller en kombination kanske =)
Hade bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Jag ska hälsa till min syster att ni gillade smörgåstårtan, då blir hon nog glad :-D.. Babycafé imorn? Tack för den superfina pallen! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback