Måndag och 3 månader

och tre månader = vaccin. Lite skrik sen gick det över, skönt det bara en tår i vardera öga (inte mitt faktiskt =) ) och sen var det över. jag hoppas verkligen att hon också klarar sig i från feber (jag har endast haft lite ont i armen). Och på sin tre månadersdag vägde hon 4980 gram och var 58,5 cm lång. Inte så särskilt stor, men jag har sagt åt henne att om hon skulle sluta spy så mycket så skulle hon bli lite större ;)
Kul att se alla i gruppen nu igen också!

Nu har jag placerat mig i soffan och jag har egentligen flera saker jag skulle behöva göra, men jag oooorkaar inte! Vika tvätt, tvätta tvätt, hänga tvätt, damma, dammsuga, skura golv och diska. Phu, någon som känner för att hjälpa till? Jag blir jätte seg när jag sätter mig.

Förresten så var vi till Västerås i går och köpte julklappar, nu är vi nästan klara och de som är kvar vet jag ändå vad vi ska köpa =) Mycket skönt!

Nej nu har Mindie blivit uttråkad i babygymmet, aningen trött tror jag och dags för en liten powernap kanske =)
Hade Fint. Kram.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att hon fått sprutan =)

Hoppas att allt är bra med er, föresten du vart kanon snygg i håret..



Postat av: Linda

Oj, redan klar med julklapparna, det var ambitiöst! :) Själv har jag ingen aning om vad jag ska köpa till alla...lite jobbigt måste jag erkänna.

2009-11-23 @ 22:39:38
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback