Sista

Jag kanske är sista männsiskan på hela jorden som upptäckt detta. Men glad blev jag.
Hade verkligen ingen aning om att man kunde ladda ner nya Gadgets (sånna där grejer som man har på högersidan på skrivbordet, typ klockan, väder osv.), fantastikst! Okej inte världens grej kanske, men det var ju kul att jag kunde byta ut något så att jag till exempel kan ha vad som går på tv just nu eller något annat viktigt =)

Kul kul. Jag har i alla fall precis varit ute på promenad i 1 ½ timma!
Det kom i alla fall inge regn, men jag tror att jag är helt urblåst i skallen.
Nu borde nog Mindie vakna snart för en bit mat, sover fortfarande i vagnen ute i hallen. Måste vart väldigt trött. I går sov hon bara 1 timme och 40 minuter på hela dagen (dock inte på en gång), tycker inte jag är så mycket för en liten bebis!

Jaja hade fint.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Va niär duktiga!!! Skönt att komma ut även om vädret suger. Läste att Mindie skrattat, va mysigt! Det vill jag också höra! :-) Får försöka charma henne sen:-).. Ses på lördag, då ska jag äta morotskaka, MUMS! hihi. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback