God morgon med tuppen

Har redan hunnit duscha och gjort mig halvt iordning =) Mindie ville vakna kring sju i morse, men hon var glad och nöjd och låg och pratade i sin säng tills nästan halv åtta. Då fick hon fruksot och sedan gick vi upp och hon fick lite kläder och ny blöja. Hon satt sedan i sin babysitter och pratade med sina kompisar medans jag duschade, vi hann även med lite mys i soffan i hon gnällde till och slocknade =)
Inga planer än för dagen.. I kväll ska Glenn ut och jag och Mindie får besök av Sara. Så det blir nog mys i soffan med en film skulle jag tro!
Glenn sover fortfarande, vi brukar inte vara dom som går upp såhär tidigt. Men Mindie var på bra humör och pigg och hur kul är det då att ligga kvar i sängen och mysa. =)

Känner för att hitta på något så jag hoppas inte på en inne-sittar-dag. Nej jag är full av energi! =)
Ha en bra dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback