Lördag

God morgon lördag, har verkligen fått intala mig på att det är lördag, av någon anledning känns det som söndag =) Men för mig spelar det väl inte så stor roll vilken dag det är, är ju ledig =)
Mindie har sovit super i natt, hoppas det fortsätter såhär! Men hon är morgonpigg, tio i sju klev vi ur sängen och nu powernapar hon lite. Men vi hann i alla fall med frukost, ett bad och lite rena kläder =)

I går var jag hem till Sara en sväng, tittade när hon, Malin och Hannah gjorde sig i ordning =) Riktigt, riktigt snygga! Åkte hem vid åtta för Glenn skulle ut sen, då hade Mindie redan somnat. Dom behöver verkligen tid för varandra bara dom också, har märkt att vår lilla tjej har bivit väldigt mammig. Bra att hon vet att det är mig hon ska ty sig till, men det är så många fler som hon gärna också få ty sig till =)
Och hur svårt kommer det inte att bli att lämna bort henne om jag vet att hon kommer att skrika?

Nåväl, ska in och äta "bakis-lunch" med Malin senare, sen ner en sväng till Emelie på eftermiddagen. Där var vi och lekte nästan hela dagen i går också =)

Ha en bra lördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Julius är också väldigt mammig, alltid på bra humör när jag är med honom, men sen när Johan ska ha honom och jag åker till gymmet tex då blir han gnällig & jobbig och sen när jag kommer hem igen blir han glad på en gång. Lite jobbigt tycker jag, vill ju att han ska vara glad hos sin pappa också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback