Måndag

Godmorgon.
Känns som att jag inte har så mycket att berätta. Mindie förgyller våra dagar och ibland gör vi inte mycket alls.. I går var vi alla fall till Sandra och Ted och hälsade på. Sandra hade bakat supergod rulltårta =) Tack för igår!

Vi ska i alla fall till Babycafé i morgon, tyckte att det var jätte trevligt förra veckan när det var så mycket folk =) Hoppas att det är många även i dag!
Nu ska jag ta och diska och bädda sängen medans Mindie powernapar =) Om det är något hon är bra på så är det att bara sova kortisar på dagen. Tack och lov är det inte så på natten i alla fall *peppar peppar*! Igår slog hon rekord och sov hela 1 ½ timme på dagen, det hör verkligen inte till vanligheterna. Det spelar ingen roll om hon sover i vagnen när jag går eller i sängen eller soffan, det blir bara en halvtimma åt gången ändå.. Jag skulle ju passa på att sova om jag ändå somnade =)

Jaja ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi tror det är typiskt flickor att ta powernaps, Maya har alltid varit likadan ända tills nu när hon kan sova 2 timmar på dagis :-)

Postat av: Merima

Hej vännen! Va kul att hon sov lite längre=) Hoppas de håller i sig.. Funkar babymonoton (hur de nu stavas) bra?

2009-10-26 @ 21:47:30
Postat av: Lina

Merima

Hej =) Ja lite skoj, hände faktiskt igår igen =) Ja den fungerade toppen, ska börja använda den till helgen tänkte jag, får se hur det går. Tack så jätte mycket för att vi får låna den =)

2009-10-27 @ 07:46:51
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det visste jag inte! Va skönt att höra! Drömmar om otrohet är inte roligt!

2009-10-29 @ 20:40:55
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

Heej! Haha tjatlina skriver tre gånger innan hon nöjer sig :D.. Bara roligt att någon mer än jag yrar till det :).. Nu bekva jag nyfiken av ovanstående kommentarer, vad har ni lånat av merima? :D.. Ja ska bli såå skönt att gå på bio! Min farmor ska ha Arvid och han är i de tryggaste händer då så förhoppningsvis ska jag klara av att se en hel film! :) Puss på er!

2009-10-29 @ 21:21:17
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback