Tisdag

Denna dag har rusat förbi! Jag och Mindie knallade upp strax före åtta, åt lite frukost och började göra oss lite i ordning. Glenn kom upp runt nio och Mindie somnade strax efter det och vi hann duscha och plocka lite under tiden. Lagomt till hon vaknade fick vi lite besök av Emelie och Sebastian =)
Och när dom gick ner till sig igen så ringde Sara och vi bestämde oss för att åka till Borlänge och kika lite. En hel del blev det också, jätte skoj med lite nytt =)
Mindie fick två tunikor från H&M (båda på rea, 20 kr styck), två par strumpbyxor, ett bar tofflor/skor och en nappflaska (den var kanon, tack Emelie för tipset =))
Jag köpte ett par svarta jeansleggings och två tröjor.
Glenn fick även han två tröjor och ett par skor.

Igår var vi på BabyCafé på Villgott, mycket trevligt =) Mindie var vaken hela tiden (förutom en powernap på 5 minuter), vi var där från strax efter tolv och hon var vaken redan innan vi kom fram, och vi gick hem efter fyra och då tänkte jag att hon måste ju somna i vagnen.. Men inte Mindie heller =) Kommer hem och byter blöja och så får hon ligga utan, vilket verkligen uppskattades. Nöjd bebis var hon fram till 17.15 då hon somnade på skötbädden på golvet bar om baken =) Våran lilla Sötis!

I morgon ska vi på läkarbesök då våran lilla tjej har så mycket prickar i ansiktet =( Hon är även otroligt torr och har nästan som skorvar på kinderna, inte blir det väl bättre av att hon kliar på det heller.. Stackars liten, men hon verkar inte lida så mycket mer än att det kliar i bland.
Hoppas dom kan ana vad det är, men jag har inte så jätte höga förhoppningar med tanke på att det kan vara i stort sett vad som helst.


Mina tröjor, båda från Gina Tricot 149:- styck.

Nu sover vårat lilla hjärta här emellan oss i soffan. Ska ta och diska och hänga lite tvätt innan vi ska mysa ner oss i sängen. Hade fint, Kram.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med shopping!!:) Snygga tröjor!

Hoppas de visar sig vad de kan vara som kliar på stackars Mindie! Låter inge kul!

Kram till er!!

Postat av: Linda

Fin tröja du hittade, jag köpte likadan i söndags :) även en brunrandig..dom var ju så billiga!

2009-10-07 @ 12:03:31
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback