Bvc

Vägning och mätning stod på schrmat i dag =) Jag och Glenn gick och slog vad om hur mycket hon vägde, men kom fram till att visst hon har växt men det är nog inte så mycket ändå.. MEN jodu hon har knallat rakt upp på kurvan våran lilla prinsessa =) 500 gram har hon gått upp på 8 dagar. Haha här var det inga fel på mjölkproduktionen i alla fall =)

Efter bvc gick in på stan för att fixa lite ärenden, träffade först på Linnéa, Jennifer och söta Novalie. Tänka sig att dom blir så stora så snabbt, läskigt.. Och fortsätter Mindie i denna takt så vågar jag inte ens tänka mig vart detta slutar :P
Efter lite barnsnack knallar vi vidare och så möter vi Emma, Johan och snygge lille Arvid. Dom följer med oss och handlar lite innan vi tar en trevlig lunch tillsammans. Tack för sällskapet =)

Stort Grattis till Sandra och Patrik som fått en liten son i morse också =) Mindies första kusin har kommit till världen, 17 dagar för tidigt och brottom hade han också =)

Har haft en lite kinkig dotter i natt, något knas med magen antar jag. Hoppas det blir bättre för det är minsan inte skoj när man ser att dom har ont =(
Ska mysa ner mig med henne nu, får se vad som händer senare.
Hade Fint. Kram


Kommentarer
Postat av: jonna

så kul att de går bra och att hon växer som hon ska eran lilla tös.. hon var ju super söt.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback