Tisdag

Sega dagar och sjukstuga. Usch vad seg jag blir när jag bara sitter inne. Jag mår tokbra nu men Glenn är sjuk fortfarande. Tog en liten promenad för att hämta mamma och Peters Jeep, jag gick hem igen medans Glenn körde den hem. Har haft våran bil på lagning sedan förr förra måndagen.. Lite segt går det tycker jag. Skulle ta ca. 8 arbetsdagar. Men nu är vi upp i 12, 13 i morgon. Ringde dit tidigare i dag för att höra om dom visste när den skulle vara klar och troligtvis i morgon. Tack =)
Nu är det verkligen höst på riktigt, fint väder men kallt och jäklar i min låda vad det har blåst i dag. Burr, nu får man verkligen ha jacka på sig för att inte frysa ihjäl!
I morgon blir det promenad i till stan med Emelie för att gå på föräldragrupps träffen som sagt. Ska gå in lite tidigare för att kika lite på stan.
Annars har jag inte mycket planerat denna vecka. Nu är vi snart inne i oktober. Det betyder att det var ett år sedan jag och Glenn var i Australien. Kan det vara möjligt? Det känns verkligen inte så länge sedan.

Nu ska jag se klart Idol, Mindie ligger och sover sött mellan oss i soffan. (Bara för det vaknar hon nog när som helst :P)
Ha en fin kväll. Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback