Förkyld och ensam..

Kände redan i natt när Mindie ville ha mat att något inte stod rätt till, jag hade småont i halsen och direkt när jag tog fram bröstet och hon började suga så somnade jag om igen.. Brukar inte riktigt vara så lätt att somna om, men nu förstår jag varför. Rinner som en vattenslang i näsan på mig och jag har förkylningssmak i munnen. Usch och fy!
Jaja jag hoppas att det går över snabbt, dricker massa vatten och en del c-vitamin, inte för mycket nej för då kan det bli jobbigt för Mindie.
Glenn tog med sig Mindie till affären för att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, så nu är det riktigt tomt här =( Känns helt sjukt, vill vara med henne hela tiden. Men Glenn ska iväg en sväng i kväll så han ville att jag skulle få vila lite nu på dagen. Svårt att slappna av nu bara..

Blir nog en väldigt lugnt helg som det ser ut nu i alla fall, hoppas jag är bättre i morgon.
Hade super i alla fall. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback