Fredag

Tiden gick fort när jag var gravid, men det är inget emot vad den gör nu. Herre gud, ska det fortsätta i denna takt kommer jag snart få börja jobba. Haha.. Nej usch, jag ska verkligen njuta av att vara hemma =)

Skickade in tidningsbilden och här är vi
Länk. Hoppas det kommer ut i tidningen snart också =)

Annars idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen så tog vi en promenad och köpte hårfärg till mig så jag slipper denna utväxt =) Ser ut som jag har jätte bred bena. Får se när jag hinner med det, men nu har jag i alla fall färg hemma! I kväll blir det mys i soffan framför tv´n. Det var ju tydligen Idol i kväll också, tycker det är skojigast nu i början.

I morgon blir det mat hemma hos mamma, Peter och Anna för att Anna fyllt år, smaskig potatisgratäng, fläskfilé och kantarellsås.

Ha en bra helg. Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Ni var med i NLT idag (lördag).. Jättefin bild!! kram puss

Postat av: Emelie

Då var de dags igen!

Meandi klädparty hos mig den 3 oktober klockan 15:00

De bjuds på fika och ta gärna med en vän..



Varmt välkommen!

Osa seanst den: 27 september..

2009-09-12 @ 21:29:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback