Vaken

Mindie håller sig vaken längre och längre nu =) Så skoj när hon är vaken och nöjd, hon vill mest vara med och kolla läget =) Väldigt nyfiken lite tjej, vill inget missa! Hihi. Nu har hon precis somnat, men hon vaknar nog snart igen och vill ha i sig lite mat. Sedan tänkte jag att vi skulle ta en promenad så hon kan få sova lite i vagnen. Skönt väder är det ju ute också så det gäller att passa på.

Fick kanongod mat hemma hos mamma i går och jätte mycket fina kläder till Mindie. Verkligen otroligt tacksam, alla är så snälla och våran lilla tjej kommer bli så bortskämd..

Mindie älskar att bada, men det förstog jag nästan att hon skulle göra med tanke på att hon aldrig ville komma ut =) Tänkte visa några bilder på när hon badar med sin pappa..






Hon verkligen njuter =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad söt hon är eran lilla tjej!

Postat av: Linda

Gud vad skönt att hon tycker om att bada. Vi badade Julius igår för första gången, inte populärt kan jag ju säga...det blev ett snabb-dopp :) Jag hoppas på att han snart kommer upptäcka hur skönt det är.

2009-09-14 @ 09:00:03
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi! Lilla sötnosen!!=) Tänkte hälsa på er snart, om det är okej?:)

Kraaaam!

2009-09-21 @ 13:33:22
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback