Ännu en stor dag

Herregud vad har hänt med min unge? Hon har på bara några dagar fått en tand, lärt sig hitta på nappen i sängen=att hon somnar om själv i sängen, lärt sig åla och nu i dag även lärt sig krypa. Vad hände? Bara sådär pang.
Det är verkligen jätt skoj när det händer saker och i dag har vi borstat tanden för första gången. Tandkrämen var verkligen en underlig smak men när hon fick borsta själv var det bättre =)

Tänkte bomba med lite bilder, men eftersom internet var lite för segt för min smak så besparar jag er en bomb och mig själv en massa onödig tid och lägger då ut dom en annan dag. Ni får en på en glad tjej med sin moster Anna i dag i alla fall =) Restan kanske kommer i morgon. Nu ligger dom i alla fall i datorn!


Nu ska jag sova, Glenn har sovit sedan halv nio och Mindie sedan klockan nio. Jag håller tummarna för en lika härlig natt som natten tills i dag och jag hoppas även på en sovmorgon. Jag känner mig lite tjock i halsen. Men försöker tvinga bort känslan och tvinga fram den pigga och friska.

God natt.

Kommentarer
Postat av: nattis

oj så hon lär sig mycket på en gång =) det där med att hitta nappen själv är nog orsaken till att liam sover i princip hela natten, för jag hör honom vakna till och somna om ett par gånger. förstår inte varför jag inte bara kan slappna av... han sover i sin säng i eget rum sedan ett par månader tillbaka :)

Postat av: sofi

Du har helt rätt men det är ju så svårt att låta bli att vara kritisk mot sig själv.. =)



Va duktig Mindie är, kommer inte alls ihåg när Linus satt eller kröp för första gången. Minns dock att han gick när själv han va 10 månader!! Tänderna minns jag inte alls när dom ploppade upp, vet att han har 16 stycken nu iaf ;) haha!

2010-04-08 @ 10:46:04
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: sofi

Haha ja o Fredde säger ju att jag är snygg så om han ljuger får han skylla sig själv ;)



Ja jag har det också uppskrivet i en bok "mitt första år" som jag skrev i till Linus. Haha japp 16 tänder, ja jag tror dessvärre att lika fort som våra barn blir stora så blir vi gamla :P

2010-04-08 @ 11:13:36
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ååååå duktig tjej så ska det se ut! :D Vad roligt, nu vill jag se henne krypa jueeee

2010-04-08 @ 11:39:18
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback