De ä AJAJ

Hahaha tänk hur det kan bli ibland.
Mindie försöker ofta härma mycket vi säger och ibland blir det verkligen så rätt =) Oftast så vet jag ju självklart att hon inte har en endast aning om vad hon säger men roligt låter det.
Nu nyss kröp hon iväg till ett av favvoritställerna som är "AjAj", jag tittar på henne, hon tittar på mig och kryper fram till lampan. Hon hinner inte ens börja ta på den innan hon ruskar på huvudet. Jag säger åt henne att "Det är AJAJ!" Och då säger Mindie precis likadant =) Däää ää AJAJAJAJ =) Haha sköning, men vad mycket roligare det är när mamman reagerar och lyfter bort. Så hon kan krypa tillbaka, för dom där leksakerna har jag då sett förut säger Mindie =)

Hur mycket plockar ni bort? Eller plockar ni inte bort någonting?


Pappas playstation är väldigt spännande.


Mindie fick låna moster Annas fina diedem =)

Kommentarer
Postat av: nattis

Vi får lov att skjuta undan allt från vardagsrumsbordet osv, eftersom han river ned det när han trallar runt i gå-stolen, men det mesta låter vi vara framme och kör "AJAJ" istället, och ibland fungerar det, fast det känns som att den enda man gör är att säga "ajaj" hela dagarna :p hur gör ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback