Svar.

Linn vi har köpt våran cykelsits på Biltema. Den är upp till 22 kilo men det står inget om hur mycket man måste väga och Mindie satt bra i den. Den kostade 239 :- och är såklart godkänd enligt vad som ska!


Så här ser den ut =)

Undra om vi kanske ska ta cykeln till stan i dag? Det är ju underbart väder ute =)
Det visar sig, Mindie har nyss klivit upp och har dragit i sig en flaska välling. Jag hann duscha, sminka och göra i ordning håret och slänga in en maskin i torktumlaren innan lillbruttan vaknade =)

Nu ska jag käka upp min frukost.
Hade bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack tack :) får bli en sån för oss oxå :)

2010-04-19 @ 09:26:40
Postat av: Anonym

De rekomenderar cykelstol till barn från ca nio månader.

2010-04-19 @ 16:48:55
Postat av: Merima

VAFAAAN!!! Vi betala 695.- för våran!! Fast jag var ju så smart och köpte på cykelaffären på marnäs.. Hjälm eller cykelhuvud (som Sagis kallar de) och stolen gick på 1000 kr!!

2010-04-19 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback