Angående lägenheten!

Den är inte uthyrd eftersom vi inte ens sagt upp den, jag bestämmer inte vem som bor i den men jag kan ju visa den för den som vill och sedan kan jag säga åt hyresvärden att "Karin 55" vill hyra den för att vara snäll!
Våran lägenhet är ca. 82 ²m stor, tre rum och kök varav det stora sovrummet har en uppsatt vägg i mitten så att det skulle bli ett "extra" rum. Lägenheten ligger på andra våningen och har balkong! Alla rummen är nymålade ´även kökslyckor! Gräsmatta och stor parkering! Förvaringutrymme i både källaren och vinden (som du delar med grannen nedanför) som är lika stor som lägenheten. Hyran ligger på 4000 kr i månaden och då ingor el, värme och vatten. På vintern får du skotta snö och på sommarn får du klippa gräset! Givetvis delar ni med grannarna under!
Såå nu vet du vem det nu är!

Kommentarer
Postat av: nattis

var bor ni? :)

Postat av: Anonym

Vi är väldigt intresserade utav lägenheten. :)

Hör du av dig till hyresvärden eller kan du ge mig namn & tele så gör jag det.



Tack på förhand

Amanda

0762-366 485

2010-08-06 @ 22:57:16
Postat av: nattis

då vet jag ungefär. billig hyra för att vara ludvika!

2010-08-06 @ 23:12:09
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: MALIN

hejhej, Läget?



kram

2010-08-08 @ 19:29:20
URL: http://[email protected]
Postat av: sofia

Hejsan! Vem är det som äger huset? Har du ett telefonnummer? :-)



Sofia

2010-08-09 @ 08:13:45
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback