bra

Mycket bra och rolig dag har vi haft i dag!
Kalas och middag, jag åt en kräfta men det var allt. Jag tycker inte om kräftor helt enkelt, räkor är godare!
Mindie har varit nästan lite för snäll (om man nu kan vara det?) de senaste dagarna! Gjort lite bus har hon gjort, men hon har varit glad, jätte glad och skrattat och lekt massor själv.
Det är med blandade känslor jag lämnar över mitt ansvar till Glenn, men inte alls för att jag inte tror att han kommer att klara det. Utan för att jag helt enkelt vill spendera resten av min liv med min underbara familj.
Jag intalar mig själv att det kommer gå bra bara jag börjar och det vet jag att det kommer att göra, vi har ju saker att se fram emot. Vi flyttar snart till huset och förhoppningsvis skaffar vi fler barn i framtiden =)
Nu myser vi i soffan, Mindie har sovit ett tag och jag känner att det vore riktigt skönt att sova jag med!

För ett år sedan nu så bara längtade jag efter våran lilla bebis. Nu längtar jag tillbaka till väntan! =)

Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

snart dags för nr 2 då hör jag..hihi

2010-08-18 @ 09:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback