Hallå.

Så ni vet så har jag inte fått tag i min hyresvärd. Jag vill prata med honom och säga upp den först så ingen ringer till honom och säger att jag vill ha lägenheten på öveervåningen, jag har hört att hon ska flytta! Och så vet han inte om det.

I dag har vi varit till huset och kikat runt, fått lite tips och lite grejer. Och så ska vi få köpa vissa saker för en billig penning. Dom är kanon trevliga och det känns verkligen super att få flytta dit =)

Liten uppdattering i alla fall, jag försöker verkligen njuta av varje dag nu. På måndag börjar allvaret!
Hade bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

Klart är de ni som ska säga de till honom och ingen annan.. :)

Va mysigt med lite planering infr husflytten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback