Går ej

Jag har inte motivation just nu att gör alla bilder mindre på ett program bara för att lägga ut så ni får vänta ett tag till. Det är verkligen tråkigt tycker jag.
Men jag ska lägga in någon dag nu. Lovar det!
Annars sitter jag och kikar efter en dockvagga åt Mindie.

Det lutar åt denna i alla fall:

Tycker att denna var rolig och fin.
Kan nog fundera några dagar till =)

I dag har vi varit till Sandra och fikat, jag och Mindie. Det var riktigt trevligt och skönt att få komma ut lite och det kände nog Mindie också. I morgon är det åter jobb efter några dagar "semester". Men vi ska nog till humbo och slänga lite skräp först, det ser ut som om vi bor på en soptipp. Och för att förhindra att andra kommer hit och slänger sin skräp så ska vi nog göra oss av med vårat =)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den var ju jättefin =) Men sa du inte röd?

Ååå va hon ska pyssla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback