Feber

Typiskt.
För två veckor sedan var jag förkyld och hemma ifrån jobbet. Mådde bra under helgen men fick ont i halsen på onsdagen. Ont både torsdag och fredag men kände mig bättre på lördagen. I söndags började jag snora?! Och i går var jag helt matt på jobbet. På kvällen fick jag feber och hade så sjukt ont i kroppen och knoppen. Vad är detta? När blev mitt imunförsvar helt kasst?
Jag hade inte varit sjuk på hela året (förutom magsjuka i mars) tills nu då jag får en ny förkylning per vecka eller?
Glenn och Mindie är pigga ännu och jag hoppas verkligen att de slipper bli sjuka!
Nu ska jag gå upp och sova, det är väl den bästa medecinen =)

Hoppas att det är bra med er i alla fall.
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback