Måla

Neeeej aldrig mer ska jag måla. Natten till fredag kunde jag inte röra mig i sängen för att jag hade så ont i ryggen, svanken och min högra arm.
Och sedan målade jag hela fredagen också men var tvungen att lära mig måla med min vänstra arm =)
i dag har jag nog bara målat 5-6 timmar.
När klockan var 14 i dag ringde jag till min mamma och nästan grät för att jag inte orkade mer. Hon kom efter jobbet som en räddare i nöden och hjälpte mig med sista omgången av trappen.
Jag är så jäkla tacksam för all hjälp vi har fått.
Nu är vi klara och jag känner inte alls något målar sug längre.
Aldrig mer vill jag måla tak!

Nu är vi hemma hos mamma och peter en sväng och tittar på Så mycket bättre.
Skönt att titta på lite tv, sitta i soffa och inte gå på golvpapp =)
I morgon ska allt sådant bort och vi ska städa ur lägenheten.
Sen kanske vi kan börja bo och leva lite.

Men huset är fantastiskt.
Jag ska lägga ut bilder så fort vi fått i gång allt och känner att vi lever.
Okej jag känner att jag lever men jag vill inte leva så här.
Ska vi någongång renovera om igen så får någon hantverkare göra det =)

Jag ber om ursäkt också till er som hört av och jag inte svarat.
Till alla jag borde ringt men inte haft tid.
Nu snart har jag tid och snart får alla komma och hälsa på =)

Nu ska jag bara dega en stund.
Ha det bra! Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Ni är så duktiga ni :)

Så glad för er skull som hittat ett sånt riktigt fint hus :)



Man glömmer allt dumt vettu, snart kommer du komma på alla möbler du vill måla igen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback