Tusan

Sitter och betalar räkningar. Mina räkningar denna månad gick på 150:- Hmmm, lite väl billigt va? Ja vart tusan är min mobilräkning? Jo säkerligen vid andra lägenheten och jag som ändrade min adress för lääääänge sedan. Seghåkan. Och Glenn som adressändrade oss på folkbokföringen struntade i eftersändning.
Typiskt.

Annars då, i dag var jag och Glenn till Ludvika för att titta efter en diskmaskin. Ingen dög för min sambo men han har beställt en nu och den kommer om en vecka. Eftersom ingen dög för honom så har jag gjort en deal om att han diskar tills den kommer =)
Det blev en 46" led tv också. Det är rätt jobbigt med bara 42" :P
Mindie hade turen att slippa mellandagsrean och fick åka bobb och leka med sin mormor i stället =)
I morgon kallar jobbet igen. Åååhåå vad jag längtar.
Måste hitta på en bok jag kan lyssna på så kommer nog dagen att går fort!
Ha det så bra. Kram




Så nu kommer vi inte att göra annat än att titta på tv och diska i diskmaskinen =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Niiiice med tv:n :D Glennis är väl ASNÖJD nu :P Skönt med diskmaskin också :)

Postat av: Mima

Den som väntar på något gott Lina.....

Nice med tv, är de till sovrummet?

2010-12-26 @ 23:37:29
URL: http://patroa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback