Godmorgon

Solen tittar in genom fönstret och det är åter igen måndag, solen har jag gärna kvar men tar hellre torsdag =) Idag ska vi gå in till Villgott för att gå på Baby Café, och för en gångs skull kan vi gå. Såg att dom skrapat vägarna. Härligt det var på tiden, rätt höga vallar här på Valhallavägen =)

I går var vi och hälsade på hos pappa, Linda och Ayanda som hade blivit riktigt brunbrända i Thailand. God mat fick vi och fina kläder till Mindie, Tack tack =)
I lördags fick vi mat hos Glenns päron så vi har inte behövt lagat något på hela helgen=)

Nu sover min lilla tjej en nap, så jag ska vika lite tvätt och ta det lite lugnt
Ha en bra dag, Kram.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Visst är det så. Jag känner själv hur mina egna krafter tar slut när man slappnar av i soffan på kvällen efter en hel dag med bus. Kan förstå att de små livet är trötta på kvällen =)

Postat av: Jennifer

Visst är det så. Jag känner själv hur mina egna krafter tar slut när man slappnar av i soffan på kvällen efter en hel dag med bus. Kan förstå att de små livet är trötta på kvällen =)

2010-02-08 @ 18:57:19
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback