Ljus

Har varit och handlat och hämtat ljus hemma hos Veronica.

Jag hade beställt treveksljuset till vänster, Mullbär med vaniljtvist. Det doftar helt underbart, har inte hunnit tända det än men det ska vi göra i kväll =)

Fick även några doftljus från mamma när jag fyllde år, dom luktar också jätte gott =)

Ska nog ta och diska lite innan Mindie vaknar. Sen blir det lunch för hennes del och strax därefter kommer Glennpan hem, underbart! Jag älskar när han är hemma på jobb och vi slipper vara ensamma måndag-torsdag. Hur klarar ni er, ni som är ensamstående? När jag knappt klarar 3 ½ dagar? Ni är starka och duktiga ska ni veta. =)

I morgon får jag och Mindie troligtvis finbesök =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, är Glenn hemma den här veckan också?

Postat av: Jennifer

Tack! Det är så synd om dom när de blir sjuka. Det är knappt så hon kan äta välling på kvällen för det är svårt att andas med näsan. Nu väntar vi invrigt till våren så vi slipper denna här kylan.. Vi får planera in en kväll med de andrea mammorna framöver. Kan tänka mig att det blir svårt att hitta en dag då alla kan vara med.. Ge en kram till Mindi från Novalie.

2010-02-23 @ 10:21:48
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback