Migrän

Hade det jätte trevligt hos Malin och åt super god mat tillsammans, vi åkte upp till stan runt 14 och börjar känna hur trött jag är. Väl framme hade jag kunnat somna sittandes på en stol och huvudvärken kom och blev bara värre för varje minut. Vägde Mindie (6045 gram, 63 cm lång) och gruvade mig en del för att åka hem, men Mindie sov i alla fall en timme på soffan så jag kunde passa på att slå igen mina blå och vila jag också. Vaknade och gav Mindie mat, hennes 6 kilo kändes som 26! Men vi klarade det och båda två låg utslagna i var sin säng strax efter åtta.
I dag är jag bara sjukt seg i kroppen, men inte denna värk i skallen tack och lov =)
Nu ska jag försöka få i mig något i magen, har inte ätit sedan lunchen i går med Malin.

Men till något helt annat, hur tusan ser det inte ut i Skåne? Jösses det är ju värre än här, tcker vi har mycket snö, men det där är väl rekord för dom på flera hundra år?!
Fast tänk att det är februari redan, snart vår ju =) Vårkänslorna väcks till liv och vi blir kära på nytt, härligt! Skönt att slippa bylsa på en massa kläder också!

Nej magen kurrar
så ha en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har fått en award i min blogg :-)

Postat av: Linda

Hihi, du har fått en från mig med :)

2010-02-04 @ 16:44:37
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback