Mindies "badgrej"

Har vi köpt begagnat Veronica, men jag vet att den finns på leksaksaffären i stan, på babyproffsen och på barnens hus också. Tror inte att dom ska vara så dyra. Grymt skönt att bada henne i när jag inte badar med henne =)


Problemet är bara att min lilla tjej inte ligger still, jag skulle behöva spännband för att hålla henne kvar =)

I dag har vi haft besök hela dagen, först Jacob och Sandra. Sen kom Anna och hon åkte precis, Sara kom också en kortis, men Mindie hann i alla fall märka några revir. Hon har knappt spytt något i dag och så kommer stackars Sara som hatar dessa kräkor.
Nu sover lilla flicke barnet, jag ska nog ta och göra det samma. Åtminstone lägga mig i sängen, i morgon kommer en efterlängtad pappa hem. Denna vecka har gått sjukt fort.

God natt på er. Kram



Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Nej har inte tittat i Grängesberg, får göra det, men vet du var/vilken butik?

Vi har ju köpt allting (vagn, babyskydd, bas, bilstol, småsaker) på Babyproffsen så antar att det lönar sig att göra det när man får en sådan check :)



Julius har också en såndär badgrej som han sitter i när han badar i badkaret, verkligen behändligt! Vi köpte den på Barnens Hus.

Postat av: Linda&Julius

Vi har inte provat att trycka handen än. Men jag fick lite tips på hur man ska göra för att dom inte ska dra ihop handen. Om man använder färg så ska man ha färg på sin egen hand och sedan dra barnets hand på sin egen hand så att handen blir avslappnad, lite svårt att förklara :)

2010-02-11 @ 09:14:15
Postat av: emelie

ja =)

Den var super super god, mint och mango =)

mums

2010-02-11 @ 13:21:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha :D Ja faktiskt, men den var super god!!

Rekomenderar jag verkligen =)



Ja inte alls skoj, men hon leker för fullt ändå!

ville itne sova, hon kan ju missa nått vet du =)

Men de blir en hemmadag från dagis imon iaf, kan vara skönt =)

2010-02-11 @ 15:45:25
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: jonna

Åhh mys pys för henne att bada :)

Grattis på din födelsedag :) vad gamla vi blir idag :) men du är ju ändå fortfarande ung ;)

2010-02-13 @ 12:42:32
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback