Hur ofta

Byter ni lösenord på facebook, msn, bloggen o.s.v?
Tyckte för ett tag sedan att det var rätt länge sedan jag gjort det (5 år sedan var det nog) så förra veckan bytte jag överallt, problemet är bara att jag skriver i det gammla överallt först och kommer sedan på att Nej-fan det skulle ju vara detta =) Då går ju av bara farten.
Jag ska nog inte ha kvar detta i 5 år, kan nog bara bra att byta lite oftare.

Veckan då, Mindie har verkligen blivit stor. Kanske inte stor som i tjock och lång, men stor som i ingen liten plutt längre och det märks verkligen. Vill och kan inte ligga still, tydligen inte ens när hon sover (i morse låg hon på mage när hon vaknade =)). Vill gärna sitta och stå heeeela tiden, mer än någonsin. Sen tror jag att det växer i tandköttet på henne, men det tar lång tid för dom små bissingarna att spricka fram.

Glenn är borta från måndag-torsdag och kommer vara det ända till han går hem på semester/pappaledighet i sommar, tråkigt men vi försöker ta till vara på helgerna och som tyvärr verkar vilja springa i från oss..

I går var jag på ljusparty hos Veronica och det var mycket trevligt, tack för att jag fick komma =) Mindie var hemma och myse med sin pappa och hon somnade vid nio. Så vi fick en sovmorgon i morse och steg upp kvart över nio =) Åkte sedan och köpte färskt bröd till frukost.

I dag vet jag inte vad vi annars ska göra, men har inte någon större lust att gå ut i denna kyla något mer.
I morgon tänkte jag åka in på loppisen en sväng.
Ha en bra dag i alla fall. Kram


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Oops, jag har aldrig bytt...kanske vore bra att göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback