Bra dag

Vi lekte och tog det lite lugnt på förmiddagen jag och Mindie. Pappa och Ayanda kom sedan på en liten visit och dom lekte med Mindie vilket var väldigt uppskattat =)
När dom åkt så lekte vi lite mera, innan Mindie fick lunch och vi knatade upp på högberget till Linda och Julius. Vi hoppade först lite på studsmattan (för er som inte fattar så kan ni läsa kröp runt och gungade lite på studsmattan), innan vi gick in och Linda bjöd på riktigt goda bakverk. Jag önskar att jag var duktig på att baka!
När vi kommer hem sover Mindie lite drygt en timme och Glenn (som redan var hemma) och jag kunde slappa och mysa lite =)

Lite utelek hann vi med mot kvällningen också och nu njuter jag lite av tystnaden.
Mindie sover och Glenn åkte ned en sväng på stan.
I morgon är det min tur och på lördag är Mindie i Smedjebacken.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Sov så gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback