Förutom

Vi har inte bara googlat på frisyrer, vi har även glassat i stadsparken med trevliga vänner, spelat kort med trevliga vänner, ätit mat med trevliga vänner och vi har umgåts mycket. Jag njuter, Glenn njuter och Mindie njuter.
Jag älskar denna semester, den har varit fantastisk hittills. Jag vill bara stanna tiden och leva om dessa dagar.

Mindie har dock varit en riktig gnällspik i dag, bara mamma som duger och på kvällen kom Glenn på problemet.. Självklart fler tänder, inte konstigt att hon snorat då (när det växer i munner så börjar snoret rinna på Mindie, varenda tand har varit lika) och lite rosslig. Vi har varit vid Sandra och Ted i kväll och ätit och när vi kom hem och gav alvedon så kom glada Mindie fram igen, hoppas att hon slipper ont i natt då.

Men när hon har varit glad de senaste dagarna så är det roligaste Mindie vet att gå, hålla en hand, gå med gåvagnen eller gå utan stöd som hon blivit så duktig på. Mindie är stolt och jag är stolt. Hon lär sig snabbt och hon är försiktig, känns det inte bra så sätter hon sig vilket glädjer mig =)
I går gick hon 1,5 meter utan att någon lockade på henne, jag satt med henne på golvet och så ställde jag henne upp, hon tittar på Glenn som pratar med Sara vid bordet och sen går hon bara till sin matstol =)

I morgon ska vi på min morbrors 40-års fest, det ska bli riktigt trevligt, men eftersom vi alldeles säkert åker tidigt på söndag så blir vi inte särskilt långvariga. Men några timmar i alla fall.
Och ja på söndag åker vi som sagt till Öland, jag tror att jag redan packat det mesta som går att packa, vi ska åka och handla lite blöjor, barnmat, våtservetter och kanske lite gott att dricka i morgon. Men annars ska det bara packas in i bilen. Kul att komma bort lite, fast 55-60 mil i bil skrämmer mig.. Tänk om Mindie skriker hela vägen???
Majskrokar, rån, mariekex och leksaker borde hjälpa lite i alla fall =)
Nu sova!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer gå fint Lina :) Och Mindie är jätteduktig, stora tjejen :D Även jag blir stolt och varm om hjärtat :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback