Jag vill ha ett hus

NUUUUU!
Jag har inte såååå höga krav längre.
Det ska bara inte ligga bredvid en stor väg,
inte grannar så fasligt tätt inpå
och så vill jag INTE ha några stora skador på huset.
Det ska liksom vara fräscht och man kan flytta in men
lite småfix klarar vi fint!
Huset kan gärna vara ledigt från och med i morgon.

När vi sedan flyttat in vill jag göra i ordning ett litet land
där vi kan odla små kryddor och jordgubbar.
På en plats i trädgården ska jag även fixa rabarber.

Så snälla gud lyssna på mina böner nu.
Jag har varit så snäll på sistone!

Ps. Det ska inte kosta så mycket heller. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni snart hittar ett fint hus. =) Precis håller med allt behöver inte vara i topp skick =) Småfix vill amn alltid ha.

Vi har ju tapeter och lite målning här och där kvar ännu, men e tar sig =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback