1 Juni

2 ynka månader kvar nu och jag kan inte ta bort min ångest.. Nej då så illa är det inte, men det känns sjukt att ett år har gått så fort. Blandade känslor om att få börja jobba igen.

I slutet på denna månad firar jag och mitt hjärta 4 år tillsammans. Fyra härliga år som jag inte ha velat gjort något annat med än att tillbringa med honom =)
Måste hitta på något fint att ge honom och jag skulle kunna tänka mig att fixa barnvakt för att göra någonting tillsammans bara han och jag. Hoppas på fint väder, vilket det faktiskt har varit alla 3 andra år =) Inte bara fint utan riktigt varmt också!
Nu ska vi klä på oss och gå ut idet vackra vädret.
Ha en superbra dag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag fick massage, fast av Johan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback