Fullt ös

I dag har vi varit och lekt hemma hos Emma och Arvid. Merima, Dante, Sandra och Lovis var också där och vi hade superduper trevligt och tackar för mycket goda kex =)
Jagvillhaenlitendigitalkameranu!
När Mindie fått sova och lekt och jag fått sola och prata så packade vi in oss i bilen för att fara till Smedjebacken och fira min pappas fru Linda som fyller år i dag, Grattis =) Vi fick tårta och jag menar verkligen vi för Jag fick en egen bit och Mindie skulle få dela med min pappa, det var nog även en heldel från Ayandas tallrik som åkte in i Mindies mun och Mindie blev nog väldigt mätt och belåten på tårta.!!?? Jaja det är ju i alla fall inte varje dag =)
Vi stannade där och lekte och Mindie somnade i bilen på vägen hem så jag bara förflyttade henne från bilbarnstol till säng och hon sov som om inget hände =)
Nu på kvällskvisten har jag vikt tvätt, hängt tvätt och testat byxor. Sådana som legat i garderoben i 2 år och säkert några till =) Förra året denna tid hade jag inte en tanke på att ens försöka mig på att stoppa i mina ben i dessa för jag hade nog inte kommit längre än till knäna, men nu så kom jag i dom allihop =)
Några hamnar kanske på tippen, några får bli använda, ett par blev avklipta och ett par kan jag inte göra mig av med. Jag älskade dom när jag testade dom första gången, jag köpte dom och använde dom. Det blev ett hål, två hål och ännu fler hål. Dom fick bli shorts och jag fick använda det tyget jag klippte av för att laga hålen men jag gör mig inte av med dom. Verkligen inte. Kanske går det att laga lite mer =)
Nu är det snart läggdags och i morgon ska vi åka till Malin och på eftermiddagen kommer Glenn hem!






Bilder på en glad liten skit =)

Och ett stycke klädhög!

Om några minuter ska jag publicera en text. Läs den om ni känner för det, den är lång men jag tyckte att den var bra och jag tror att man tänker efter när man läst den. Sen ska jag sova =)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är de skönt när man kan bära dom sovandes, :) de kunde jag jämnt med thilde, hon var en riktigt sjusovare när hon var liten! Sov jämnt och vart som helst :)

Nu kan vi också förflytta henne från bil till vagn eller in i säng om de är så :)



Hoppas de är bra med er, Fina bilder på en söt mindie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback