Hej feber

Igår var det härligt väder och jag, Glenn och Mindie tog en promenad upp på Knutsbo vid lunch. Satt och stekte en stund medans Mindie sov, Glenn åkte och handlade mat och när han kom tillbaka åt vi sallad ute och Mindie fick spagetti och köttfärssås =) Glenns syster, systers man och kusinen Jacob var också där. Lekter nog fram till 16, då fick vi skjuts hem, Glenn åkte med Patrik till Örebro och jag och Mindie åkte på tapaskväll. super god mat fick jag, men jag var sjukt trött. Var som om någon öst ett lass betong över mig. Vi åkte hem vid nio, Mindie fick välling och somnade på momangen, jag tog tempen och hade då 38,5. Ringde Glenn som hade det trevligt, försökte sova men det gick inte. En timme senare tar jag tempen igen och har då 39.. Drygt. Tar en till alvedon och försöker sova.
Vid tolv får jag gå in och tvätta Mindies ögon sedan somnar jag och vaknar till när Glenn kommer hem vid halv två.
Sedan sover jag tills Mindie vaknar vid halv tio, Glenn går upp och tar henne och sedan vi myser i sängen lääänge =)
Nu kom dom nyss hem från en promenad. Skönt att vila lite i lugn och ro, men jag saknar dom ändå 5 minuter efter att dörren har stängts.

Skönt att det var lite sämre väder i dag så jag slipper få ångest av att jag ligger inne =) Men synd för er som ska ut i kväll. Hade bra i alla fall.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback