Heldag

Hej alla läsare.
I dag har vi gjort en del faktiskt. Vi fick besök på förmiddagen efter frukosten av min pappa som ville kramas med Mindie. Han hade tur och fick flera kramar och två pussar, på munnen =)
När han åkte så packade vi väskan och for till Sara i Smedjebacken, en hel dag blev det med sen lunch på Mitt i Smeten och Sara shoppade loss på Röda Korset. Vi avslutade på Bergaskolan i E-huset (det var väldigt fräsht emot för.... 7 år sedan :P) där min syster klass (och alla andra klasser) ställde ut vad dom gjort och lärt sig under de tre år på högstadiet. Så vi hann även med att träffa min mamma, Peter och Anna.

På vägen hem somnade Mindie snabbt i bilen så när jag kom till stan tog jag bara ur bilbarnstolen för att slippa krångla mycket med henne och gick in och betalade kläderna på Lindex.. Herre gud vad det är tungt att bära henne i stolen nu. Phuu!

Nu ligger tösen och sover och jag sitter här men juice och kiwi. Gott!
Jag är verkligen slut i dag, men jag ska ladda upp lite bilder!

Nej det skulle jag tydligen inte för det fungerar inte.
En annan dag får ni dom. God natt.

Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

sv: Åhh tack, får prova det i morgon!! :)

Postat av: Jennifer

Ibland är det skönt att ha fullbokade dagar :) Jag har hört med marita om mary key och hon kan komma nästa fredag. Kl 15, passar det?

Kom gärna till lekparken idag :)

Kram

2010-06-10 @ 08:37:26
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback