Sova

Jag har sovit jätte bra i natt men känner ändå nu att jag vill sova mer..
Mindie viker tvätt (viker upp den tvätt jag vikit) och verkar riktigt pigg = inge vila =)
Jag är glad då hon leker och är nöjd med att vara själv på golvet!
I dag är det onsdag och näst sista dagen att vara själv med Mindie.
Glenn kommer hem i morgon och då får han semester i 4 veckor.
Sedna pappaledig till slutet på januari.
Det är sjukt att tiden gått så fort. Jag börjar snart jobba.
Meeen jag ska verkligen njuta riktigt nu när vi är hemma båda tillsammans i 6 veckor.
Det ska bli underbart.

I dag är det lunch på stan på agendan, vilket säkert blir trevligt.
Man kanske skulle ta med kameran :)
Jag måste vara den mest värdelösa på att ta med kameran och ta kort.
På eftermiddagen kanske en playdate.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback