ÄäDÄÄ

Ääädäää ÄääDää, Mindies nya uttruck. Heeeela dagarna säger hon ÄÄääDäää. Hihihi, det låter sjukt gulligt och jag försöker hela tiden berätta för henne vad det är. Nu har jag dock tröttnat lite =) Men tittar hon på mig och frågar så talar jag gärna om vad det är för något.
I dag ska vi hem till Sandra, vilket ska bli trevligt. Skönt att komma ut också för jag är grymt trött.

Vi åkte och lämnade bilen i går vid halv fem, och så gick vi hem. Mindie somnade i vagnen och jag lyssnade på ipoden, mmmmm vad underbart. Jag hade nästan glömt =) När vi kommer hem ser jag ryggen på Emelie och hennes mamma en bra bit bort, springer och kollar om dom låst, tusingen också jag hade glömt nyckeln... Så jag ringer samtidigt som jag springer efter, haha jag har inte sprungit på hundra år och med barnvagn i uppförsbacke dessutom. Huu jag var helt slut men kom till slut fram och dom undrade vart jag var på väg, illröd i ansiktet =)
Fick nyckeln och gick hem igen. Nu glömmer jag inte min egen nyckel något mer!

Mindie har sovit dåligt i natt, vaknat flera gånger, jag har varit in och tittat om hon bajsat eller om något annat stört henne. Men alla utom en gång har hon somnat om innan jag hunnit in. Måste ha varit för varmt eller så har hon drömt!

Nu har hon i alla fall solklart bajsat, så jag ska ta hand om henne =)
Ha det bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Amelie

Palsternacka?? Men fy då! Haha!Men det ska jag prova! Tack för tipset!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback