Borlänge.

Jag och Mindie knallade upp halv åtta i morse, åt lite frukost, myste och lekte lite. Hade bestämt med Sandra att vi skulle åka till Borlänge en sväng, vi fick även sällskap av Emelie och Sebasitan. Det blev verkligen en heldag =) Åkte halv elva och kom inte hem förrän halv sex tror jag! Verkligen skönt att göra något annat =) Köpte två t-shirtar, två linnen och en skjorta till mig, Mindie fick klänning + trosor och två bilar och hemmet fick tre nya lyktor.

Nöjda och hungriga åkte vi hem och åt sallad hos Sandra. Mycket god var den och helt underbara har våra barn varit. Verkligen jätte snälla, inge gnäll och inge tjat :P

Nu sover stumpan efter en lång dag med lite sömn, och jag ska nog snart göra det samma. Lååång dag med lite sömn som sagt, hihi. Nej då det händer inte ofta alls att jag powernapar på dagen. Då ska jag vara sjuk eller något. Men bra skönt är det att göra det i bland =)

Spännande med nya gallerian som öppnar i veckan (åtminstone i mitt ohändelserika liv=)). Så vi kanske går in till stan och trängs lite. Kanske tar en macka på Subway, åååååh vad jag saknar dom. Under en månad i Australien så hann vi med att smaka dom flesta, fick favvoriter och även tröttna på dom =) Varje dag tror jag banne mig att vi åt dom.

Nee nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen.
Ha det fint. Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åhå vad roligt att shoppa. Ännu roligare om man fyndar nåt. Jag ska till borlänge imorgon. Fanns det mycket vårnytt?

Postat av: Linda&Julius

Ja, subway är ju så smarrigt :) åt där nästan varje dag när jag bodde i usa, saknas verkligen!

2010-03-23 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback