Fredag kväll.

Mindie har somnat, rekordtidigt. Hon sov 1 timme på hela dagen i går + sovit dåligt i natt, och 1½ timme sammanlagt i dag så jag väntade mig inte att hon skulle vara uppe länge. Hoppas att hon kan sova i natt i alla fall, men det ska nog inte vara någora problem.
I kväll är det Solsidan, den bästa serie tv någonsin visat och jag har vandrat som på små rosa moln hela dagen. Haha nej kanske inte, men jag har varit på bra humör. Vi tog en promenad till MM i härliga solen med Emelie, Melina och Sebastian. Helt underbart vad den värmde i dag. Mindie fick åka pulka vilket var riktigt uppskattat =) Trodde först att hon var ledsen när jag hörde ljud från pulkan men det var bara glada miner. OOooohh Ooohh OOOOoooh, hördes hela vägen =)


Spännas fast först så det inte blir några vurpor =)



Nu har Glenn diskat klart och Lets Dance börjar.
Ha det bra. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback